Головна » 2016 » Лютий » 1 » Вивчення нового, або розмова про основне
16:42
Вивчення нового, або розмова про основне

Вивчення нового, або розмова про основне

                         Під такою назвою пройшло друге засідання методоб’єднання вчителів початкових класів Лісівського НВК.

          На першому етапі засідання члени МО ознайомилися із технологією «Кмітливого читання», яка допомагає швидко отримати  інформацію.

Керівник МО - Бордакова О.В. повідомила про основні принципи створення асоціативних схем.

Адже сучасні дослідження вчених доводять, що мозок запам’ятовує інформацію тоді, коли вона має вигляд певних моделей, схем, асоціацій.

   На другому етапі відбулося тренінгове заняття «Теоретичне обгрунтування здоров’язберігаючих технологій»

(створення асоціативних схем з використанням технології «Кмітливого читання»).

Члени методоб’єднання працювали у парах. Кожна пара отримала інформацію на аркуші паперу, яку уважно прочитати  та проаналізували.

Завдання: опрацювати теорію з даної теми та створити асоціативну схему.

                         Матеріали: аркуш паперу формату А-3, фломастери, кольорові ручки та олівці.                   

                                            Музична аптека: підтримати рівень працездатності та самоконтролю допомагала музика в стилі лаунж.

     Підсумковий етап засідання - презентація асоціативних схем та складання методичних рекомендацій: «Освітні здоров’язберігаючі технології – шлях до збереження здоров’я школярів», «Актуальність використання здоров’язберігаючих технологій», «Здоров’язберігаючі аспекти сучасного уроку».

                                    

                                    

                                                                                             

                                                                                             

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 99 | Додав: 7777 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]